Burcinmert Gulbaharszn bende 30 haftadsyken tam 2 kiloydu ölçümlerde 15 gün önden gidiyordu doktor yemeğine dikskt et dedi beyaz ekmeği felan kestim pilav makarna yarım porsiyon yiyorum bu hafta gittim 165 gram almış sadece doktor gayet iyi güzel dedi
Gulbaharszn SerraveAnnesii şekerim sınırda çıktı bir sıkıntı olmadığını söyledi ama tedbir amaçlı yine de 3 aylık kan şekeri istedi
Gulbaharszn Poyrazin_annesi evet galiba genetik oluyor bende 4 kilonun üzerinde doğmuşum eşimde aynı şekilde doktorum normal doğum için aslında biraz yemeni kes dedi onun dışında sıkıntı yok ama etrafımdakiler kilolu bebeğin sağlıksız olduğunu söyleyince korktum biraz
Fkt iremcannn1907 ne kadar ileri gidiyordu bebeğiniz kaçıncı haftada doğum yaptınız bizim 3 hafta bi ileriliğimiz var 36. Haftadayım doktorum haftaya kilosuna bakalım muayene edelim dedi sizin normal mi oldu doğumunuz doktorunuz mudahele etti mi
iremcannn1907 Fkt 2 hafta ileriydik hep, 4255 gram doğdu. 40+1’de doğurdum. Kendi sancılarımla normal doğuma gittim son ana kadar da normal istiyordum doktorum da destekliyordu. Ama maalesef açılmam 1 cm’den fazla ilerlemedi o yüzden sezaryen oldum
Fkt iremcannn1907 anladım sağlık olsun bebeklerimiz ve biz sağlıklı olalımda hayırlı büyütün inşAllah 🥰
Hatice_32 Gulbaharszn hayır canım niye sıkınti olsun ki benim oğlumda iriydi sadece sütüm inesiye biraz sikinti yaşadım sütüm inince hiç bir problem yaşamadım bebeğin iriligi sırf şekerden olmuyor genetik yapıya dayalı da olabiliyor