Saar 13-2yiz agirligi 30qram olmaliyken dun doktorda 80qram gozukdu. Doktorun gozunden kacmis ola bilir diye korkuyorum. Sizce normalmi?
Dfnemira Saar benimde öyleydi canım bence suyuyla beraber oyüzden öyle ben öyle tahmin ettim sormadım 😊