Patito__ ilknur3425 cnm bnm 4.5.10.12. Haftalarmda hep kahve lekem oldu ve hepsindede dr a gittim bir sknti yoktu ama dr hepsnde hemen cagirdi gtmek lazimmis cnku ilac verdi gecti sende kesinlikle gitmelisin
Meryemim ilknur3425 bende 7 haftalık hamileyim bikaç gün önce benimde kahverengi akıntım oldu.doktoruma sordum progestan kullanıyodum ona devat et dedi.şimdi kalmadı çok şükür
Aysesare Direk beklemeden doktora gitmelisin .. aynı durum bende de olmuştu ultrasonla bakıp kese etrafın da herhangi bir kanama olup olmadığına bakıyor doktor duruma göre ilaç verebilir
ilknur3425 Ben şuan sadece folik asit kullanıyorum doktora artk bayramdan sonra gidicem bu arada bebegin kalp atışlarını ne zaman duyabiliriz ?