İlgilenenler için yazıyorum bende dün rapor çıkardım 3 kutu ilaca 8 TL ödedim. Bugün başka bir şey için eczaneye gittiğimde artık rapor olsa dahi kutu başı 117 TL ücret alınacağını belirtti eczacı. Raporum var yine de ücret mi istiyorsunuz dedim rapor artık geçerli değil dedi. Bende anlam veremedim bilginiz olsun