busrakaripek Kızlar 37+2 yiz ve sezeryan olacağım inşallah. Geçen hafta gittim iki hafta sonra gel dedi tabi ben dayanamadım dün yine gittim 10 gün sonra gel tarih verelim diyor. Neyi bu kadar bekliyor anlamıyorum. 39 dan önce almam diyor tamam öyle alsın ama 10 gün sonraya çağırması riskli değil mi?
Tugbamete busrakaripek bende 37+1 deyim benim doktorumda 39 u bekleyelim dedi ne kadar anne karnında durursa o kadar kar diye bende 39 u beklemek istiyordum zaten. Yarın kontrolüm var bakalım ne dicek. Oğlumda suyum 38. haftamda gelmişti bunda da suyum gelsin doğumum normal başlasın öyle sezaryene alınayım isterim açıkçası süt gelmesi bebeğin gazsız olma durumu sezaryen şokunu yaşamaması açısından güzel olurdu ☺️
1Hanzadehanim busrakaripek neden beklemesin bebekse bir sorun yoksa neden erken alsın ? Bir Gün bile bebek için ne kadar kıymetli . Bence siz yatın kalkın dua edin sizi ve bebeğinizi düşünen doktorunuz var
Omerhuma busrakaripek ben dun randevum vardi gittim 35+5 haftalik olduk, doktr 3 subata gün verdi 3 hafta var , doguma kadar her hafta randevu al kontrollerini aksatma dedi, yani 3 hafta sonraya gün verdi, devlete gidiyrm orda olacağım dogumu
busrakaripek Tugbamete bende 39 da alsın istiyorum ama bir türlü gün vermiyor ve 10 gün boyunca kontrol etmeyecek olması korkutuyor beni acaba bir şey olur da farketmezsem diye
ktnzehra49 özelde 39 haftadan önce sezaryene almıyolar devlettede öyle benim sancı olduğu için doktor 38+3 te aldı bebeği
busrakaripek ktnzehra49 39 alsın nasıl sağlıklı olacaksa o önemli değil sadece 10 gün çok uzun geldi bir de bebeğim önden gidiyor kafası 40 hafta diğer ölçüleride 39 hafta ile uyumlu bir şey olurda farketmezsem diye korkuyorum biraz
Tugbamete busrakaripek öyle düşünme canım ne olabilir ki bebişin hareketlerini takip et hareket ettiği taktirde hiç bir şey olmaz evham yapma benim oğlum 35.haftadan itibaren boynunda kordonla durdu doğana kadar kızımda da gelişim geriliği var 3 hafta geriden geliyor tek yapman gereken hareket takibi kanama su sızması lekelenme olmadığı sürece bebeğine hiç bir şey olmaz hiç korkma
ktnzehra49 busrakaripek hiç korkma Allahın izniyle hiç biley olmaz ama eğer için rahat değilse 10 gün bekleme haftaya yine git bu kez gün verir inşallah
busrakaripek 1Hanzadehanim konuyu anlamadınız sanırım ben niye 39 da alıyor demiyorum. 10 gün sonra çağırması riskli değil mi ve neden gün vermiyor diyorum.
1Hanzadehanim busrakaripek konuyu anladım neden riskli olsun ki 41. Hafta da doğuranlar var . Şuanda bende aynı durumdayım bana da 10 gün sonra gel dedi ve randevumu aldım o gün gideceğim
busrakaripek Tugbamete inşallah canım bende hep bunlardan tedirgin oluyorum Allah sağlıkla kavuşmayı hepimize nasip etsin
rengarenkduduv busrakaripek 33′den sonra 2 haftada bir 37′den sonrada her hafta olacak şekilde çağırıyor doktorum. Haftaya Salı 38+1 olacağım ve normal doğum istediğim için çatı muayenesi de yapacak. 37 haftadan sonra haftalık çağrılıp NST’ye girildiğini biliyorum ama sanırım her doktorub izlediği yol farklı.
busrakaripek rengarenkduduv öyle sanırım bende hep son haftalarda sıklıkla çağırıyor dendiği işin benim ki çok uzun geldi tedirgin oldum 😊