Aysegul30 32 haftaligiz dün ve bugun bende de durum ayni dün kontrolumuz vardi sabahdan cok sukur hersey yolunda ama eve geldim hareketler cok az ve rahime vuruyo hareketi sadece o oda canımı cok acıtıyo bide karnımı cok yamultuyo bi yere toplanip eskisinden daha sert ittiriyo o toplandigi yeri bunlar sancı mi oluyo bilmiyorum 2 hafta sonra tekrar gidicem o zman nstye baglanmaya basliycaz dedi doktorum