Emfask25 37 haftalık hamileyuim sadece bel ağrısı cekiyorum yatsam pozisyon degişsem yürüsem gecmiyor kasikda agrı yok bebeğimde gayet hareketli sag kaburgama bile vuruyor acısindan hissediyorum acaba sadece belden mi sancı ceķiyorum ilk gebeliğimm
Derininannesi_ Emfask25 doktorunla görüştün mü canım benim de bel fıtığım var cok şükür sancım ağrım olmadı gece bacak kramplarım oluyodu magnezyum verdi iyiyim şimdi
Emfask25 Fıtıgim var bnimde sıcakla gecirdim şükür sancı sandimda sezaryan olucam daha gününe var diye panik yaptimm