Kızçelerim 17 gün önce iğne vuruldum. Vurulduğum gün 2 tane olgun yumurtam vardı. Ve yumurtlama dönemi içerisindeydim. Doktorum 14. günü test yaptır dedi. 3 gün kadar adetim gecikti. Ben biraz çatlatma iğnesi cahiliyim. Bilen bana bir açıklama yapabilir mi? Teste gidemedik bir türlü bu arada 🤦🏻♀️ Kaset tipi testlerden nefret ediyorum aşırıııı.. sebebi sürekli negatif görmüş olmam ve çok üzülmem..