Tubafatih cnm bn yıllardır troid hastasıyım bnmde çok düşük ömür boyu ilaç içmek zorundayım. Hamileliktede bebek hormonlarndan beslendiği geliştiği için ilacını mutlaka kullan. Hamilelikte tek kullanılan ilaç troid ilacı zaten bebeğe bi zararı yok faydası var. Korkma endişelenicek bişey yok endokrine gözük mutlaka