Cerenayd BusrAras- sezeryan sonrası vajinal doğum yapmıyor riske atmiyorlar eğer oncekiler sezeryansa bu dogumununda sezeryan olarak yaptiriyorlar
Mucizem26 BusrAras- iki gebelik arasindaki, zaman onemli benim 21 ay oldu mesala önümüzdeki ay dogum sezaryan olucak iki dogum arasi zaman cok az oyuzden 39 basinda sezaryan dogum olucaksin dedi
Cerenayd BusrAras- bana yok demişlerdi benimde ilki sezeryan ikincisi icin riske atamıyoruz demişlerdi ama isterseniz genede bi sorun
BusrAras- Twinkle bi kaç yerde okudum yapıyo diyenlerde var yok diyenlerde gittigimde hocayla bir konusurum teşekkür ederim🥰
BusrAras- Mucizem26 Benim 4 yıl olacak sezaryenimde güzel gecmişti ⅚ cm acıklıkla sezaryen oldum bebeğimin kalp atısı yükselmişti cokda rahat gecti ama merak etti yapıyolarmı gittigimde hocayla bi konusurum
Mucizem26 BusrAras- zaten ilk dogum nasildi ve nezaman oldu diye soruyor canim bana direk iki dogum arasi az 39un basinda aliriz sezaryanla olucak yine dogum dedi belki der iki dogum arasi sure uzun normal yapabilirsin diye
BusrAras- Rabiaseher talep acıyorum canım mesaj geliyor hemen girip alıyorum eger alamazsan sabah erkenden gittiginde sıra veriyorlar bi kaç doktora gittim sehir hastanesinde en memnun kaldıgım necati hoca oldu
Smaersn Rabiaseher canim bende sehir hastahnesinde calisiyorum sabah 7 de gidersen sira alablirsin eger kontejan acarlarsa necati hoca mhrs de cikmiyor gebe 8 polklikte oluyor genelde
Rabiaseher BusrAras- ben ilk gebeligim de gitmistim necati hocaya ozman buyük dogumdaydi simdide ona gitmek istiyorum talep olusturdum ama yok sabah erkenden gitsem alabilirmiyim sıra
BusrAras- Rabiaseher sabah erken gidersen alabilirsin canım dogumu yaklasan takipli hastalarına öyle söylüyordu necati goca sabahtan randevu alıp gelin diye