Dugmeninannesi2022 12 haftalık olan annelerimiz 2 li taramaya girip bebeğin ense kalinligi 2.5 cm olup sınırda olup kan tahlili temiz çıkan var mi doktorum down sendromu veya genetik Bi hastalık olabilir yada olmayabilir dedi bilgi verir misiniz
Bussbusss Dugmeninannesi2022 size riskli mi dediler benim de dün 2.3 mm olarak ölçüldü ama henüz sonuç çıkmadı
Aynur35 Dugmeninannesi2022 yeğenimin zamanında da sınırda olduğu söylenmişti ama sağlıklı bir bebek oldu hiç bir şeyi yok şuan hatta 8 yaşında maşallah cin gibi de çocuk :) kendinize şimdiden bunu sıkıntı etmeyin inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza :)
Dugmeninannesi2022 Aynur35 Aynur35 amin inşallah beni en çok korkutan tarama da ki ultrason doktoru oldu şimdi kan sonucunu bekliyorum inşallah sorunsuz sağlıklı şekilde kucağıma alırım Allah razı olsun
Zasli Dugmeninannesi2022 genelde herkeste riskli çıkıyor o, doktorun kesin down sendromu alalım diyip sağlıklı doğum yapanlarıda biliyorum. Hiç kafaya takmayın. Sitres olmayan sorunlarıda getirir. Her şey olacağına varıyor bir yerden sonra. İnşallah sağlıkla doğacak 🙏