EsilaMiracAyazEren_Moms Kızlaaarr.. Benim bu 4. Hamileliğim ilk bebek düşük oldu. Şimdi bi kızım bi oğlum var. Korunmalara rağmen şimdi 3. Bebeğimiz olcak. Tüpleri bağlatmak için sezeryan doğum yapmak şart mı?? Benin doğumlarım hep normal olduu. Sezeryandan korkuyorum… 😢😢😢
yaseminan EsilaMiracAyazEren_Moms normal doğumda olmuyor canım ama sırf bunun için sezeryan olma kapalı bi operasyonla tüpleri artık bağlatabiliyorlar
Nnurdan EsilaMiracAyazEren_Moms canım kasıktan girerek bağlanabiliyor doğum sonrası sezeryan olmana gerek yok
kubra_15_07 EsilaMiracAyazEren_Moms canım bnm de senin gibi 3. Çocuğum olacak normal doğum. Doktorum doğumdan 2 ay sonra gel göbek deliği altından girip bağlarız dedi. Devlet Hastanesinde bir de ücretsiz. Bende bağlattırmak için illa sezaryan diye tutturdum doktoruma bi bağlattırmak için sezaryan yapamam ve isteğe bağlı sezeryan da olamazsın dedi doktorum. Devlette zorunlu olmadıkça sezeryan olmuyor zaten. Öyle doğumdan 2 ay sonra gidip bağlattıracağım inşallah.
Nnurdan EsilaMiracAyazEren_Moms cnm süresini bilmiyorum ama, doğum sonrası diye duymuştum bende doktoruma danışıcam
EsilaMiracAyazEren_Moms kubra_15_07 Ya öyle bişey varsa gerçekten en iyisi olucak. Ben çünkü gerçekten sezeryan psikolojisine hazır değilim. Hem bıçak altına yatma korkusu var hemde ben 2 çocuğumu 2 yaşlarına kadar emzirdim. Sezeryanda çoğunun sütü gelmiyor. Benim psikolojim bozulur valla emziremezsem 😐😐😐
kubra_15_07 EsilaMiracAyazEren_Moms doktorun ile görüş o gerekli bilgiyi verir canım zaten. Düşün ben devlet hastanesinde bile bunu konuşacak vakti bulabildim 😂 içeriye 10 kişi giriyor öyleyken sordum. Doktorunuz bi bağlattırma için sezeryan önermez zaten 😊