Sultan_4242 açıkçası adet gecikmesi çok farklı durumlardan da kaynaklanabilir, 5in altı gebelik olmadığını gösteriyor. Gebelik testi de öyle saatler sonra değil testte yazdığı sürenin sonunda silik çıksaydı şüpheli olabilirdi, ama her türlü beta 5 in üstünde olurdu zaten. Daha yeni evlisiniz gebelik için daha çok zamanınınz var neyseki, bu gebelik değil gibi görünüyor. Elinizdeki veriler Hiç şüphe götürmüyor.