Gencanne33 Ben hollandada yaşıyorum suda dogum yapmak istiyorum acaba yapanınız oldu mu nasıl fiyatı hakkında bi bilginiz varmı catalda zor dogurmak yerine sıcak suda dogurmak daha bir cazip geliyor
Tosuncukannesi Gencanne33 valla bazılarında sıcak suda sancı gittiği için eğer sıcak suda sancın giderse kesinlikle almıyorlar suya benim gidiyordu ebem sokmadı suya beni 🥲
Gizemkocar Ben daha dogurmadim ama eşim instagramda bir turk doktorun yaptigini gostermisti..sicak m soguk m bilmiyorum..ancak dogumu nerede yapacaginiza da bagli hollandada muhtemelen ebenizle konuşmaniz gerekicektir önce