Nermin_nur1 ay valla olmadı ya 12’de gittim tam asla söylemedi şimdi 13 oldum ikili test sonucum çıkmış 14+2 olduğumda gidicem haftaya yani hem sonuçları alıcam hem cinsiyeti sorucam özel bide yani insan tahmin yapar keyfi bilir isterse yapmasın 14’de 2 hafta sonra 16 olduğumda paşa paşa yapacak 🤣🤣