Ilk gebeligimde 40+3 e kadar bekledik hiçbir gelişme olmadi. Sıfırdan suni sanci istemiyorum diyerek sezaryen olmak istediğimi söyledim. Ayni gün hemen doğuma alindim şu an iyi ki diyorum. Çok şükür çok kolay gecti süreç. Simdi 2 hafta kadar kaldi doğumuma insallah bu da öyle rahat olur. Sezaryenden korkmayin,karar verirseniz eğer.