Kızlar 12.haftamdayım ilk gebeliğim düşük ollduğu için kürtaj oldum ve kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Şimdi yine kanamalı geçiyorum doktor kan uyuşmazlığı testi yaptırdı sonuç yarın çıkacak eğer sonucum pozitif ise devlette yaptırabiliyor muyum iğneyi? Özeller çok pahalı oluyor önce yatış açıp iğne olup çıkış yaptıracaklarmış. Testi özelde verdim.