Merhaba arkadaslar
Birkac gun once genc bir insan hayatina son verdi
10 dakikalik bir videosu var merak edenler youtubedan izleyebilir
Ders alinmasi gereken bir video bana gore
Bu basligi acmamdaki asil sebep;
Sadece farkindalik saglamak
Istemsiz olarak cocuklarin hayatlari nasil etkiledigimizi
Hirslarimiz sonucunda yasamdan tat almanin, kendini sevmenin ne kadar önemli oldugunu yok sayildigini goruyorum
Ne olursa olsun hep degerlisin mesajini iletilemedigini dusunuyorum
Eger olurda birgun bizde ayni duruma dusersek Enes Kara’yi unutmayalim