Kızlar daha post acmıstım bebeğimin suyu fazla diye perinog görmesi gerek dediler suanda 31+6 haftalıgım suyum aynı sekilde duruyor cok yüksek değil dedi 22. Haftadan beri artıyordu sımdı öyle durmus Bi sıkıntı görmedim dedi bu kadar sudan da birsey olmaz dedi asırı yüksek olsaydı karnından sıvı alınmasını ve genetik bir problem varmı yok mu diye arastırrılmasını isterdim ama bu kadarı normal dedi. Bebeğim de tam 2 kilo olmus 42 cm