Annem sezeryan olmuş ama öncesinde saatlerce hem kendi sancisini hem suni sancıyı çekmiş.Sonraki kardeşlerim direkt sezeryan olmuş ve çok kolay toparlamış bana da hep sancıyı vs boşver sezeryan çok güzel bir şey diyor.
Teyzem,anneannem,kayınvalidem hep kendi sancılarıyla normal doğum yapmışlar ama çok çok zorlanmışlar,iyi de hatırlamıyorlar açıkçası.Kendin bilirsin sağlıklı olsun da bebek de sen de nasıl olursa olsun modundalar.
Önceden ben de sezeryanı kafamda netlestirmistim çünkü hem gebelik sekerim var,hem genetik olarak biz yapılıyız hem de canım tatlıdır ama regl ler çookkk sancılı geçer soguk soguk terleyip tansiyonum düşüp bayildigimi bilirim metrolarda. Bugün doktora gittim 36 2 yiz,nstde şancı çıktı(70) ama düzenli değil dedi.O kadar hafifti ki hissetmedim bile çok minik şeylerdi.Gecen hafta yaşadığım karın kasılmaları taş gibi olmalar vs bunun 3 4 katıydı.Yani neyse sonuçta şunu gördüm herkesin tecrübesi kendine.Ben bi deneyeceğim galiba normali.Olmazsa,dönmezse,yukarda kalırsa,doktor catin dar vs vs derse tabiki hemen ne gerekiyosa yapsın ama bence bi kendinizi tartın bakalım gelen kasılmaları nasıl karşılayacaksınız bi de bebek kilosu nasıl.
Mesela bugün normalde kesin 3 kusur olmuştur demiştim 2860 olmuş benim için güzel oldu bu normal için umutlandirdii