EbruSamet itiraf edeyim ben özelde 300 lira vermektense araştırma hastanesinden randevu aldım doktor da bayramdan sonra geldin geldin yoksa tatile çıkıyorum dedi. Napalim dedik kabul ettik ama sonradan da 3 kuruş için iyi mi ettik kötü mü ettik bilemedim biraz da o yüzden vicdan yapmıştım :) yani özeldeki kendi doktoruma da soramadım size yaptırmıyorum başka yerde yaptıracağım diyemedim utandım ne alakaysa işte :) cevabınıza teşekkür ederim, inşallah çok sağlıklı olduklarını duyarız :)