Anneler oğluşum 2,5 aylık müthiş gaz sorunu yaşıyoruz ve oğlum hep ağlıyor kucak istiyor.sürekli kucagımda çişe bile onunla gidiyorum.Aylardır evde bi lokma yemek yapamadım asla bi iş yapamıyorum.Çok bunaldım evdeyim hep havalar soğuk çıkamıyorumda.Zamanla düzelir mi bu durum:( (oğlumu çok seviyorum bu arada derdim o değil )