Bende geçen ay ayın 13nde regl olmuştum bu ay takvimime göre dün regl olmam gerekiyodu ama olmadım dün kaset test yaptım negatif çıktı, normalde adet günüm gelmeden kahverengi lekelenmem olurdu 2 gün sonrasında kanamam olurdu ama şuan belirti olarak hiçbi şey yaşamıyorum. Gebelik çok istiyorum ama her ay umutsuzluğum kat be kat artıyo..