Benim 2 hafta gecikmem vardı öğrendiğimde hamile olduğumu falan düşünmüyordum test yapınca heyecandan hemen eşime söyledim şimdi nasip olursa yarın gideceğim 20 haftalık oluyorum net belli olur diye düşünüyorum eşime kendi aramızda nasıl söyleyebilirim kız veya erkek olacağını süpriz yapmak istiyorum 14 şubata denk getirsem mi tekrar randevum detaylı için 2 şubatta bekleyeyim mi sizce nasıl daha iyi olur