aley0192 insanları yanlış yönlendirdiğiniz düşünüyorum. Çok tatlı olması, tek tek anlatması, çok açıklama yapması iyi bir doktor olması için yeterli değil bence. Sonuçta oraya Allah korusun bebekte olumsuz bir şey var mı diye gidiliyor ve iyi bir perinatoloğun görevi olumsuzlukları görmesi ve anne karnında müdahalede bulunulmasıdır. Kaldı ki Alper bey radyolog. Mutlaka alanında çok iyi bir doktordur, bebeğe de iyi bakıyordur ama Turgay beyi aklınızdan çıkarın falan.. belki Turgay bey daha iyi görüyor ama size bunu tatlı bir şekilde söylemedi tek tek anlatmıyor diye kötü bir doktor mu oluyor. Önemli olan kusurların görülmesi değil mi