Normalde tiroid hastasıyım 6 yıldır hiç düşmezdi tsh değerim.
2-3 ay düzenli ilaç kullandım 3.47 düşmüştü gayet iyiydi gebe kaldım hemen zaten düşünce
İlaç kullanmaya devam ediyorum
Ama 7 haftalık gebeyim 4.66 yükselmiş ilk trimesterde 2.50 olması gerektiğini biliyorum T4 1.54 çıktı
bebekte bir engel olur mu hemen doktora gidip ilaç kontrolü sağlasak ?
Yoksa 7 haftadaki değer engelli,zeka geriliği olmuş mudur ?