Oznurunannesi Yeni hamile oldugunu ogrenen var mi ? Kacinci bebeginiz acaba ben suan 6 haftalik hamileyim ve 4 aylikta bir kizim var 😊Korunarak hamile kalanlardanim.Sezeryan dogum yaptim ve Allah izin verirse agustos gibi tekrar sezeryan olucaz.
melekzehra Oznurunannesi bnde aynı durumdayım 7 aylık kızım var 1 buçuk aylık hamileyim bnim doğumum da sezeryan oldu
Ibooya Oznurunannesi sağ salim kucağına alırsın inşallah canım benim 27 aylık kızım var ve 3+4 haftalık hamileyim 🙏 bende Ağustos sonu Eylül gibi büyük ihtimalle sezeryan olurum ilk kızımda sezeryandi. sağlıcakla alırız inşallah bebislerimizi
Minisannesii Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah benim de ilk gebeliğim 5 haftalık sanırım emin olamıyoruz saçma sapan bi doktor yüzünden kendi kendime çözdüm resmen haftasını. Şimdi yemi doktorumuzu bekliyoruz gün için :)
twohones Beeeen 🤚🏻 4+2 haftalığız şu an bu gebelik sürpriz oldu 🙈 14 aylık oğlum var sezaryen olmuştum biraz korku endişe mutluluk merak ne ararsan var hislerde 🙈☺️
HaticeElmas twohones merhaba bende 4 haftlgm bugn gittm kan verdm ama kese yi görmedik henüz 3 yaşnda kızım var
Oznurunannesi twohones saglikla alin kucaginiza insallah Rabbim evlatlarimiza uzun omurler nasip etsin.
HaticeElmas twohones bilmyrm ki ben gitrm muane oldm kese faln görmedk kan verelim dedi doktor bey beklmene gerk yok arayn dedi bizde çktk geldi şmdi aradm hamilelk var hayrlı olsn dedi ama 2 gn snra gel tekrr kan ver dedi
HaticeElmas twohones sonç kaç çıktı bilmyrm doktoru aradm gebelik var hayrlı olsun dedi ama 2 gün snra tekrr gel kan ver bide ultrsnda bakalm dedi
HaticeElmas twohones merhba şmdi baktm sonçlara 374 çıkmş buraya göre 4 haftalğm yarn tekrr gidip kan verecm
twohones HaticeElmas anladım ama enabızdan öğrenebilirsiniz aslında😇 benim biraz düşük gbi geldi o yüzden sordum size de 😇🥰
Kbrkrt Ibooya hayırlı olsun canım benimde 25 aylık kızım var 6+6 haftalık hamileyim… 2 çocuk nasıl olucak kara kara düşünüyorum kızıma hep tek baktım
Ibooya Kbrkrt Allah kolaylığını verir insalalh canım bende hep tek baktım.ve bu gebeliğimi isteyerek yaptım kardeşi olmasını çok istedim insallah hayırlısıyla dogsunlarda inşallah Rabbim kolaylığını gösterir