Arkadaşlar hamileyken troidim 4-5 arasıydı 2nin altına düşmesi için 50 mg ilaç kullandım. Şimdi doğuma az kaldı. Hamile kalmadan önce genelde 4-7 arası oluyordu troidim. Doğumdan sonra emzirme döneminde de eski haline dönerse ilaç kullanmaya devam edilmesi gerekiyor mu? Troidi olan tecrübeli anneler siz ne yaptınız?