Snybnli Ben 26. Haftamda olmuş olcam sen çok erken oluyon sanki 24.haftadan sonra oluyor diye biliyorum ayırca bir gideyim doktora sağlık ocağına git demez herhalde Sen tetanoz oldun mu yaa Ben 20+1 de 2.doz 24+1 de 2.doz aşı oldum galiba altı ay sonra bir daha bir sene sonra yine 4 doza tamamlanacak herhalde