Cansu_93 Kizlar selam 6 aylık hamileyim eşimin covid testi pozitif çıktı benim bi şikayetim yok ama temastan dolayı bende karantinadayım. Test yaptırmadım ama eğer negatifsem eşimden dolayı bi riskim olur mu ? Ne yapıcağımı bilemedim benimle aynı durumda olan var mı ?
Eliffezell Öncelikle çok geçmiş olsun, Rabbim şifa versin . Bekimde elim dün pozitif çıktı bende sabah test verim negatif çıktık Allah a şükür ve hemen anneme geçtim. Kendi tercihin canım ama test ver muhakkak sonuca göre doktoruna sorup önlem alırsın.