Aynı tıkanıklık bende de var ben normal olanı kullanıyorum mentolsuz gayet iyi burun eti hemen inip normal hayata dönüyorum öteki türlü uyuyamıyorum Nefes almak imkansız ve tüm gebelerde olmuyor sadece bazılarında bu sorun olıyor yaşamayan bilemez . Önceden eczaneden mentollü kullanırdım ama bulunmuyor artık normali de çok güzel iş görüyor