asellmom bende normal doğumu çok istiyorum ama her zaman bir aksilik çıkmadığı sürece diyorum çünkü öncelikli olan benim ve bebeğimin sağlığı, son 1 ay boyunca da hastaneye gitmemek akıl işi değil, hastaneye gitseydi dönmediği için sezeryanla alırlardı ama 🤷🏻♀️ acaba bebeğin durumu nasıl