seyy06 Merhaba bu haftalarda tek kasıkta ağrı yaşayan oldu mu. Ama böyle sancı gibi değil iğne batması gibi , 5 dakika falan sürmüştür
Fadime60 seyy06 37t5 teyim akşam 5 6 saat belimin altı kemiklerimde çok agrı oldu sıcak duş alfım biraz rahatladım akşamları kötü oluyorum soğukta yürüyüş te yapamıyorum Allah yardımcımız olsun
seyy06 prensesannesiiiiiiii yaa teşekkür ederim yorumunuz için, hareketleri de bugün biraz az gibi sanki, tedirgin oldum o yüzden