Arkdaslar bebegım 17 aylık. Dıl gelısımı bıraz gerıde Genetık sanırım ole dusnuyorum ama emzıgınde bu durumu tetıkledıgını dusunuyorum bebegmn huysuz bı bebek. Emzıgını brakmasını ıstıyorum ama nasıl bıraktrcagm knsuunda hc bır fıkrım deneyımım yok denyımlerınızı paylasrsanız cok sevınırım