_anne- Kızlar 6+3 haftalık hamileyim bugün doktora gittim kese var ama bebek görünmüyor dedi normal mi bu durumu yaşayan var mı
Gulnar24 _anne- bende dun doktora gittim 5+5 sadece kuchuk bi kese gozukdu.2 hafta sonra gel dedi.sizin ultrason fotografinizi gore bilirmiyim?ben de tedirgindim gozukmuyo diye