33 haftalık hamileyim az önce kontrolden geldim doktor bebek aşağıda biraz erken doğum riskin var dikkat dedi. Sezeryan tarihi de aldık 22 Şubat diye ama korktum açıkçası. Böyle olup normal tarihinde doğuran var mı yani bebek aşağıda olup da erken doğmayan