Demirgul27 Kızlar doktor 37. Haftada sezeryan doğumu başlatalım dedi ama.bebegimin hareketleri azalıyor sizce normal mi
Acemianne__ Demirgul27 Azalıyor derken mesela yemek falan yiyince yada uzanırken arada bir coşuyor onun dışında eskisi kadar coşkulu değil 36 yım bende. Karnımı ovalayınca oynuyor yine. Sizinde öyledir büyük ihtimalle. Neden 37 de alıyor peki
Rabiaorhancayy Demirgul27 merhabalar kontrole ne sıklıkla gidiyorsunuz acaba 🙏🏻 bu arada saglikla gelsin yavrularimiz insallah
Demirgul27 Acemianne__ sırt üstü uzaninca ve iş yapıp oturduktan sonra hareket ediyor bebeğimin kordonu boynuna dolanmış ve gelişimi biraz yavaş 2301 kg
Acemianne__ Demirgul27 ben hep bu hafta yavaşlama oldugunu okudum korkulacak birşey oldugunu sanmıyorum canım olsun doğduktan sonra toparlar inşallah sağlıkla kavuşun minnoşa