Merhaba herkese 8+6 günlük hamileyim. Geçme hafta kontrole gittim idrar testinde kum döküyorsun dedi doktor. Sadece su iç dedi ama kasıklarda ağrım başladı. Özellikle tuvaletten sonra Bi ağrı hafif karın ağrısı. Kum dökme başınagelen var mı? Neler yaptınız? Su içiyorum 3 litre sürekli tuvalletteyim. İlaç içmek de istemiyorum ama neler yapılabilir.