Hanımlar bugün çatı muayenem yapıldı doktor 3 cm açıklığın var bebek kanala yerleşmiş dedi çatı muayenesinde rahim ağzını uyardı. benim durumumda olan var mı açıklık ne kadar sürede ilerler acaba ya da neler yapmalıyım hurma yiyorum yürüyüş merdiven çıkma vs yapıyorum. Bilgilerinizi bekliyorum🙂