defnelobe merhaba hanımlar bugün muayneye gittim. 36. haftamdayım. bebişim 2400gr 47 cm zayıfmı? 38+3 gibi doğacak 16 gün kaldı 🥺
asyaninanneyim defnelobe canım zayıf değil normal doğum icin cok ideal senin benim 36+2 3 kilo olmus 48 cm kilo almazda normal doğururum inşallah diyorum ve o 16 günde emin ol 500-600 gr alır
muallimehanimmom5 defnelobe 36+4 de doğum yaptım 2690 gr 48 cm doğdu cok şükür bin şükür gayet sağlıklı şimdi 2 aylık olduk 5 kiloya yaklaştık hiç dert etmeyin kilosunu sizinki 3 e yaklaşır doğuma 🙂
MslAknn defnelobe 37 0 da 2900 du gayet ıyı dedı doktor hızlı kılo alıyorlar canım 3 kıloyu gecer senınkı bence
RumeysaNur34 defnelobe aynıyız canım bende 36 da 2500 gr 48 cm ve aynı gün doğumumuz olacak doktorum son zamanları değerlendirelim dedi yemene dikkat et bende öyle yapıyorum 2 haftadır oğlum çok hastaydı ona bakayım derken stres yaptım birşey yiyemedim ama toparlarız merak etme 🤲hatta doğum haftaları bile aynı 38+3 denk geliyor bizimde 😊
Nazli7 Benim bebeğimde 34 haftalik ve 2.500 kilo çıktı, kafası 3 hafta gobek cevresi 2 hafta önden gidiyor. Bende kilolu olduğu için üzüldüm. Herşeyin hayırlısı
Tugbaa2937 defnelobe 36+3 de benimde 2900 diğer gelişimlerinde 3 ile 2 hafta önde zaten son haftalarda kilo alımı yavaşlıyor. 2500 üstü zaten normal sayılıyor sıkinti etme
Filizz123 defnelobe bizim 32. Haftada 2330 grm cnmm bizimki çok önden gidiyor buda iyi değil bncee doğuma 3 klo olur merak etme
Sakinem212 defnelobe gelişim geriliği var kilosu düşük benimde 36 haftada 2450 çıktı doktor gerilik var dedi 10 gün yemekle Alakasıda yokmuş doğana kadar anca 2800 ü bulur bazı bebekler almayınca almıyor benim suyum azaldığı için almıyormuş sizinki neden bilemedim.
ZZeynepP1903 Bende 36+0 da gittim 2660 gram cıktı şimdi 37+0 iken gidecegim cumartesi günü bakalım kaç olmuş.