DnzDrn benimki de 10 mayıs görünüyor nasipse. Ilk 1 aylık 10 parca kadar uzun kol aldım. Kalanını yazlık alacağım artık. Iç zibinlara da 1 2 parca uzun kol aldım gerisi kolsuz . Bir iki tane ince penye yelek aldım. Bilir bolmaz diye bir abin, kıyafet eter üstüne de serin olursa yelek Giydiririm diye düşündüm