Selin12- Tazegelin12 canım sağlık olsun da kilosu önemli değil bence benim 3.hamileligim ikinci kizim 3110 gram doğdu 38 haftalık ken doktorum gayet sağlık bir bebek demişti
Selin12- Tazegelin12 canım bebekler son haftalarda çok daha fazla kilo alıyor emin ol 3 kilonun üzerinde olur merak etme
bsnrd Tazegelin12 olurlar olurlar.saglikli olsunlarda🙂bende gebelik şekeri de var benm için kilosunun fazla olmaması daha iyi 🙂