Dmrbsberna Canm ben şuan 36+4 haftalık hamileyim. 20. Haftamda detaylı ultrasona girdim, kalbinde parlaklık gördü doktor,ama bebeğin kalbi 24. Haftada kendini tamamlıyor, büyük ihtimalle geçer, geçmezse doğumdan sonra geçer dedi.onemli bişey değil dedi.
Kendi doktoruma sonuçları gönderdim, down sendromu riskiniz artmış, amniyosentez sıvısı alalım bakalım dedi. Dedimki 5 aylık bebek, olsa bile tedavisi var mı? Yok sadece aldirabilirsin dedi. Ben kabul etmedim, kabulumdir ne olursa dedim.
Detaylı ultrason yapan doktorum 1 ay sonra gel dedi, kontrole gittim. Kapanmış dedi, nasi ağladım.
Çoğu herkesten duydum, aynı şeyleri. Ama sonuçta kapalı bı kutu bebek. Herşey doğunca belli oluyo.
Canınızı sıkmayın, inşallah herşey çok güzel olacak.