Fatma-cnr06 Aycan051415 65 tl olan muayme 120 tl olmus dıye duydum nst hakkında bnmde bır bılgım yok 2 gun sonra gdcegım gttgmde bnde soracagım
Aycan051415 @“Fatma-cnr06”#p19866603uayemeye bugün 115 verdim nst girmediğim için fiyat öğrenemedim doktordan hiç memnun kalmadım burnu çok havada bana muhtaçsın havalarında
Fatma-cnr06 Aycan051415 evet malesf cok burnu havada bı doktor. Pursaklardada. Dgru durust gıdebılcegım doktor olmadgndan. Gdıcem mecbur. Aslında 3 d gorebıldgım için gıdıyorum Baklım 25 haftalık olduk zten 1 yda 2 kez gderım.
Aycan051415 Fatma-cnr06 3d görüyoruz ama verdiği resim yine siyah beyaz ne anladık bu işten duru tipda 3s yok ama doktor ilgisi çok iyi bn memnun kalmıştım herseyi ayrıntılı anlatiyo gösteriyor filan
Fatma-cnr06 Aycan051415 evet duru tıptakı daha ıyı. Herssyı anlatyor egolu bır bayan deıl. Evet verdgı resım malesf sıyah beyaz 115 tl gbı bısı oduyruz renklı vermelerı gerkıyor Ama bılmıyorum bnde duru tıpa gıdcegım sanırım bıdhakı kontrolde