Bende kullanıyorum ilk gebeliğimde testle hamile kaldım ama kaybettim onu. Şimdi iki aydır yine kullanıyorum. Regl bitiminden ertesi gün başlayıp her gün aynı saatte yap sabah saatlerinde olmasın ama saatini yaz tarihini yaz her gün yap yumurtlama gördükten sonra bir iki gün daha yap çatlamayı görmek için :)