Bebegmm Kızlar 34 haftann icndeym iki gundur dinlenmekle geçmeyen bel ağrısı yaşıyorum el ve ayak bileklerim çok ağrıyor karnım sertleşiyor arada böyle kupkuru baş ağrısıda eklendi tedirgin olmaya başladım dr ulasamadm normal midir ben mi evham yapıyorum 😓
YeldaKarakolcuKk Bebegmm 30 haftadayım ve bel ağrısı ayak ağrısı bende de var siz birde benden 4 hafta önde olduğunuz halde normal herhalde ben endişelenmedim ama
Bebegmm deletedmom209 ilk gebeliğim sanci nasıl bi ağrı blmiyormki gebelign başından bel agrım vardi zten bu aralar siddetlendi bebegin harektleride iyi
deletedmom209 Bebegmm bende bilmiyorum valla ilk gebeliğim ama doktor dedi belden girip komple yayılıyorsa doğum sancısıdır diye
Bebegmm YeldaKarakolcuKk evet illaki bebek buyudukce ağrılar olurmuş olacakmis insan tedirgin oluyor işte