Mnk16 Kızlar 10+1 deyim tam göbek deliğimin üstü ağrıyor neden olabilir ki muhtemelen normal ama 🙄 yaşayan var mııı
Clk56 Mnk16 bebeğiniz üste cikiyordur git gide ondan oyle oluyor benimde o haftalarda oyledi 12 de doktora gittim yeri güzel uste çıkmış filan demisti