Bizartik5kisiyiz
Merhaba,çok şükür ki bende en sonunda sabırsızlikla bekledigim minik kuzuma kavuştum. 38+0 da 2900 49 cm olarak spinal sezeryanla kizimi kucagima aldim. Ameliyathanede yasadiklarim o kadar guzeldi ki . Hic korkulacak birsey yok. Dogum sonrasi başağrısı veya omuz agrisi yasamadim. Simdi kuzum yanimda. Herşey gönlünuzce olsun. Rabbim evlatlarinizi sag saglim kucağınıza almak nasip etsin. 🌹❤🐣🐑