Mrb kizlar ben 8haftalik hamileyim tup bebek ile 6.hafta kanama ile hastaneye yattim igneyle durdu eve geldim kahve leke basladi ama 2,gundur asiri kanama gbi olmaya basladi ozellikle geceleri oluyor gunduz leke gbi gece uyurken kanama gbi yogun oluyor ama kahverengi dusuk riskim var dye korkuyorm cunku kanama alanim var basina gelen varmi acaba cok korkuyrm…..