RumeysaAkd Derininannesi_ rennie duo kaçıncıyı bitirdim bilmiyorum şurup benim ki ne zaman yanma olduğunda içiyorum fark etmiyor zaten 3-4 kere içebiliyorsun
Minikonunannesii Melek0174 Merhaba bu rabby d ilacı hamileliğin kaçıncı haftasından beri kullanıyorsunuz? Bende 1 kutu kullandım doktor yazdı ama zararlı olduğu için piyasadan toplatıldığını duydum şimdi sizin bi bilginiz var mı ?
Melek0174 Minikonunannesii 7 ci ayımda başladım şuan 9 ayımdayım ve hala kullanıyorum yoksa baş edemiyorum midemin yanmasıyla doktoruma sordum sakıncası varmı oda yok dedi kullana bilirsin dedi
Minikonunannesii Melek0174 anladım sağolun artık eczanelerde satışına izin verilmediği için panik yaptım. Sağ sağlim kavuşalım inş evlatlarımıza bi an önce 🙏